Mobile Application

Mobile applicaties draaien op uiteenlopende toestellen en operating systems. En moeten rekening houden met de beperkingen van verschillende toestellen. Er is een breed gamma ontstaan van technologieën. En de keuze is afhankelijk van de doelgroep, de nodige functionaliteit, de data flow etc. Uiteraard kunnen we diverse technologieën naar behoefte aanwenden.
Voorbeelden? Flutter, React Native, Ionic, Felgo, Mobile Angular maar vooral Telerik Native en Xamarin.

TELERIK MOBILE TECHNOLOGY

Telerik heeft een open source standaard voor Mobile Applications gelanceerd met NativeScript (en Xamarin). En wel omdat deze technologieën cross-platform draaien. NativeScript integreert Javascript, TypeScript, Angular etc.

XAMARIN

Omdat we met Xamarin vanuit Visual Studio kunnen werken kunnen we dergelijke applicatie gemakkelijk linken aan Business en Data Layers. We kunnen dus zowel een desktop applicatie, een web applicatie en een mobile applicatie bouwen op dezelfde basis. Bovendien kunnen we vanuit 1 en dezelfde Xamarin applicatie 3 versies creëren. Android, iPhone en UWP (Universal Windows Platform, Windows Mobile, Windows 10, Windows Xbox en Windows Mixed Reality).